Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

http://www.formeds.com.pl/produkt/352/F-SPIRULINA

Ból pleców dotyka coraz częściej młode osoby, dlatego tak duże znacznie mają odpowiednio dobrane ćwiczenia. Na problemy z plecami tak naprawdę wpływa wiele czynników.

Duże znaczenie w tym przypadku ma oczywiście nieodpowiedni tryb życia, zła dieta i brak jakiejkolwiek aktywności fizycznej. By uniknąć problemów z plecami lub zapobiec ich pogłębianiu, warto jest poświęcić chwilę czasu na odpowiednie ćwiczenia.

Nie ulega wątpliwości, że zdrowy kręgosłup to podstawa, dlatego tak ważną sprawą są regularne treningi. Jednym z ćwiczeń, wspomagających zmęczony kręgosłup, jest gimnastyka szyi.

Treningi polegają na powolnym kręceniu głową, od lewej do prawej strony i zachowaniu przy tym prostych pleców. Dobrze sprawdzają się także skłony, wykonywane na bok do kolana.

Warto również zaznajomić się z ćwiczeniami, zwiększającymi ruchomość kręgosłupa oraz ćwiczeniami na mięsień skośny brzucha. Na problemy z kręgosłupem przydają się jeszcze treningi na lędźwie (prostownik grzbietu) oraz ćwiczenia na mięsień prosty brzucha.

http://www.stomatologiasorriso.pl/implanty.html www.lood.pl